0

Helg, äntligen! Fast jag har ju vart hemma hela veckan visserligen. Men helg är ändå helg, man känner ingen ångest över att skippa skolan. Jag gillar helg *nickar*

Försökte mig på att fota igår kväll, gick åt skogen. Ingen fantasi alls. All inspiration är bortblåst. Jag vet inte vad jag ska göra, hur ofta har man fototorka när man nyss fått en ny kamera? Då vill man ju fota allt och alla?!
Antagligen är det alla misslyckade försök med dem förra kamerorna som ligger och trycker.

Hoppas ni har en trevlig helg, jag ska leta inspiration på internet, och kan förhoppningsvis lägga upp några fina bilder innan i morgon! kraam

Kommentarer
Postat av: Linn

jobbigt att du inte har någon inspiration. Pröva att kolla i en fototidning eller nått.

2008-09-05 @ 22:41:41
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0