Tss.



Jag älskar svart nagellack. Det är bland de första man bör veta om mig. Trots att jag haft det på mig under 2 månader nu, så kan jag fortfarande stirra på mina naglar och bara tänka wow. Är inte det ganska coolt? Och på tal om det. så borde jag måla några nya lager idag. Skola i morgon då. Tror jag? Jag har vart hemma de 2 senaste dagarna i en nedrans förskylning, får se om jag kan kravla mig iväg till skolan i morgon.

Med det önskar jag en trevlig Godnatt kram till alla Vakna. *Hugs*

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag älskar rött nagellack :) Jag har en del olika färger med rött är favoriten, får stå emot att inte använda det hela tiden :P

2008-09-04 @ 20:13:02
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0